WorldEdit
Komendy -//stack - Wydłuża coś (komenda do wydłużania np.mostu) może tez posłużyć do kopiowania pięter budynku i dawania ich w góre np. Zaznaczamy piętro i wpisujemy //stack 10 u i wtedy będziemy mieli o 10 pięter wyższy budynek inne kierunki (n półnoć) (s południe) (e wschód) (w zachód) i (d dół) //stackair robi to samo, ale kom- enda ''//stack'' nie przebiję się np. przez górę, a ''//stackair'' tak
-//replaceZaznaczamy obszar do zamienienia na inny klocek/klocki np. Zaznaczam obszar i wpisuje //replace 20 i cały ten obszar, który zaznaczyłem będzie się składał ze szkła.
-//setZaznaczamy obszar do wypełnienia i wpisujemy np. //set 49 i podłoga tego obszaru będzie się składała z obydianu(id:49).Działa to też w górę. I w inne kierunki..
Ważne!
Jeśli wpiszemy np. //set 49 podłoga nam się zrobi z obsydaniu i chcemy ją wydłużyć o 5 kratek np na północ (n) MUSIMY wpisać //expand 5 n TYCZY się to również innych kierunków. -Give Ta komenda pozwala nam, lub komuś innemu dać jakiś przedmiot n.p /give hazz 20 64
-/jumpto to nie w.e .. Wskazujemy myszką jakieś miejsce i wpisujemy ''/jumpto'' i przenosi nas w to miejsce.
-/tpWpisujemy /tp nick gracza i przenosi nas do jakiegoś gracza..Albo /tphere nick gracza i gracz się do nas przenosi.
-//size Zaznaczamy obszar wpisujemy //size i pokazuje nam wymiary obszaru.
-//distr Zaznaczamy obszar wpisujemy komende i pojawia nam się ilość klocków z pewnego rodzaju.
-//contract Nie jestem pewien co do tej komendy ale po komendzie set możemy np. wpisać //contract 1 d, a potem //set 3 i na samym dole będzie dirt zamiast np. obsydianu.
-//undo i //redo Jeśli np. coś źle zrobiliśmy możemy wpisać //undo i cofnie tą akcje. Zaś //redo po cofniętej akcji przywraca zmianę.
-//move kierunki świata (w,s,e,n) Zaznaczamy np. drzewo i wpisujemy //move 20 s i przenosi nam drzewo 20 kratek na południe.
-//moveair Przenosi nam np. drzewo, ale przebije się przez przeszkodę jeśli jakaś będzie mu stała na drodze..
-//outline Zaznaczamy 1 dolny klocek obszaru i 1 górny klocek obszaru Wpisujemy np. //outline 49 i cały ten obszar (5 ścian i podłoga) zostaje wypełniona obsydianem, ale zostaje puste w środku) (czyli pokój..)
-//wallsRobimy to samo co w //outline tylko powstają cztery ściany, bez dachu i bez podłogi..jedynie 4 ściany.
-//drainJeśli mamy np. w pobliżu wodę i chcemy ją usunąć wpisujemy //drain (np. jeśli wodę w zasięgu 4 kratek to.. //drain 5 4 (powiedzmy, że woda to 5) (4 to zasięg, czyli 4 kratki)
-/ex Stawia w ogniu daną odległość np. /ex 5
-//fixlava i //fixwater Wpisujemy tą komende jeśli np. wlaliśmy wiaderko lavy, czy wody gdzieś i ta lava, czy woda jest nierówna..
-//removenear Posadziliśmy np na 20 kratek TNT (id:46 w naszym ukochanym domku i teraz się o niego boimy ! Ale do pomocy przybyła komenda //removenear 46 20
-ostatnia komenda.. /snow Wpisujemy tą komende /snow i np 15 /snow 15 cała okolica wtedy będzie miała warstwę ''puszystego puszka'', a woda zamieni się w lód..
Item-List

|