Forum serwera YaniirCraft.
Zaznaczanie:
Komenda: //wand
Opis: Jest to podstawowa komenda, daje nam ona "różdżkę" czyli drewnianą siekierę.
Obsługa: "Różdżką" zaznaczamy teren do edycji, robimy to za pomocą myszki. Pierwszy punkt - LPM, drugi punkt - PPM.
Komenda: //pos1, //pos2
Opis: Zaznaczenie terenu do edycji bez użycia różdżki.
Obsługa Wpisując //pos1 zaznaczamy pierwszy punkt na bloku na którym stoimy, wpisując //pos2 zaznaczamy drugi punkt na bloku na którym stoimy.
Komenda: //hpos1, //hpos2
Opis: Zaznaczenie terenu do edycji bez użycia różdżki.
Obsługa: Wpisujać //hpos1 zaznaczamy pierwszy punkt na bloku na który patrzymy, wpisując //hpos2 zaznaczamy drugi punkt na bloku na który patrzymy.
Komenda: //chunk
Opis: Zaznaczenie chunk'u.
Obsługa: Wpisując komendę //chunk zaznaczamy cały chunk w którym aktualnie się znajdujemy.
Komenda: //expand
Opis: Powiększenie zaznaczonego terenu.
Obsługa: Wpisując komendę //expand 10 u powiększamy zaznaczony teren o 10 w górę. Dostępne kierunki to: u - góra, d - dół, n - północ, s - południe, e - wschód, w - zachód. Wpisując //expand vert powiększamy zaznaczony teren od bedrock'a do górnej granicy mapy.
Komenda: //outset
Opis: Powiększenie zaznaczonego terenu.
Obsługa: Wpisując komendę //outset 5 powiększany zaznaczony teren o 5 w każdym kierunku.
Komenda: //inset
Opis: Pomniejszenie zaznaczonego terenu.
Obsługa: Wpisując komendę //inset 5 pomniejszamy zaznaczony teren o 5 w każdym kierunku.
Komenda: //shift
Opis: Przeniesienie zaznaczonego terenu.
Obsługa: Wpisując komendę //shift 1 u przenosimy zaznaczony teren o 1 w górę. Dostępne kierunki to: u - góra, d - dół, n - północ, s - południe, e - wschód, w - zachód.
Komenda: //size
Opis: Wielkość zaznaczonego terenu.
Obsługa: Wpisując komendę //size otrzymamy informacje o zaznaczonym terenie.
Komenda: //count
Opis: Informacje o blokach na zaznaczonym terenie.
Obsługa: Wpisując komendę //count 1 otrzymamy informacje o tym ile na danym obszarze jest stone'a. Cyfrę 1 po komendzie można zastąpić dowolnym ID bloku.
Komenda: //distr
Opis: Dokładne informacje o blokach na zaznaczonym obszarze.
Obsługa: Wpisując komendę //distr otrzymamy informacje o tym jakie bloki są na zaznaczonym obszarze, jaki jest ich procent, ich ID oraz dokładną nazwę.
Zmiany terenu:
Komenda: //set
Opis: Zamiana wszystkich bloków w obszarze na dany blok.
Obsługa: Wpisując //set 1 wszystkie bloki (powietrze też) w zaznaczonym obszarze zamienią się na skałę.
Komenda: //replace
Opis: Zamiana konkretnych bloków w obszarze na dany blok.
Obsługa: Wpisując //replace 1 2 wszystkie bloki skały na zaznaczonym obszarze zamienią się w ziemię pokrytą trawą. Wpisując //replace 1 wszystkie bloki w zaznaczonym obszarze oprócz powietrza zamienią się w skałę.
Komenda: //overlay
Opis: Umieszczenie danego bloku na górze bloków w zaznaczonym obszarze.
Obsługa: Wpisując //overlay 1 na szczycie bloków w zaznaczonym obszarze zostanie umieszczona skała.
Komenda: //walls
Opis: Budowanie ścian.
Obsługa: Wpisując //walls 1 w zaznaczonym obszarze pojawi się ściana ze skały.
Komenda: //outline
Opis: Budowanie sześcianu.
Obsługa: Wpisując //outline 1 w zaznaczonym obszarze pojawi się sześcian ze skały.
Komenda: //move
Opis: Przesuwanie bloków.
Obsługa: Wpisując //move 1 u przeniesiemy cały zaznaczony obszar o 1 kratkę w górę. Wpisując //move 1 u 1 przeniesiemy cały zaznaczony obszar o 1 kratkę w górę, a na jego miejscu pojawi się skała. Dostępne kierunki to: u - góra, d - dół, n - północ, s - południe, e - wschód, w - zachód.
Generowanie
Komenda: //hcyl
Opis: Generowanie okręgu.
Obsługa: Wpisując //hcyl 1 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia w obrębie 10 kratek od nas w poziomie. Wpisując //hcyl 1 10 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia w obrębie 10 kratek od nas w poziomie i o wysokości 10 kratek.
Komenda: //cyl
Opis: Generowanie okręgu z wypełnieniem.
Obsługa: Wpisując //cyl 1 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia z wypełnieniem w obrębie 10 kratek od nas w poziomie. Wpisując //hcyl 1 10 10 zostanie wygenerowany okrąg z kamienia z wypełnieniem w obrębie 10 kratek od nas w poziomie i o wysokości 10 kratek.
Komenda: //sphere
Opis: Generowanie kuli z wypełnieniem.
Obsługa: Wpisując //sphere 1 10 zostanie wygenerowana kula z kamienia z wypełnieniem w obrębie 10 kratek od nas w każdą stronę.
Komenda: //hsphere
Opis: Generowanie kuli.
Obsługa: Wpisując //hsphere 1 10 zostanie wygenerowana kula z kamienia w obrębie 10 kratek od nas w każdą stronę.
Komenda: /forestgen
Opis: Generowanie lasu.
Obsługa: Wpisując /forestgen 10 birch zostanie wygenerowany las brzozy w obrębie 10 kratek od nas.
Komenda: /pumpkins
Opis: Generowanie dyń.
Obsługa: Wpisując /pumpkins 10 zostanie wygenerowany "las" dyń połączonych liśćmi w obrębie 10 kratek od nas.
Inne
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Komenda:
Opis:
Obsługa:
Chwilowo to tyle, ale wciąż nad tym pracuję.
Offline